Pakiet optymalny do obsługi zgłoszeń sygnalistów

0
(0)

Pisaliśmy już o możliwościach pakietu „niezbędnego” w ofercie Qualitime, dedykowany firmom, które chcą spełnić minimalne założenia związane z potencjalną koniecznością wprowadzenia kanału komunikacji dla sygnalistów. Tym razem przybliżymy pakiet „optymalny”, który został przygotowany z myślą o najbardziej wymagających przedsiębiorcach.

W skład najwyższego pakietu wchodzą między innymi następujące świadczenia:

  • dwa kanały komunikacji – portal internetowy oraz email
  • nielimitowana liczba osób, które mają dostęp do systemu zarządzania zgłoszeniami
  • obsługa kanałów w 17 językach
  • własny branding portalu (logo, firmowe kolory)
  • możliwość generowania raportów podsumowujących

Dodatkowo w ramach pakietu przedsiębiorstwo otrzymuje w bardzo korzystnej cenie między innymi materiały informacyjne, które będzie można wykorzystać w komunikacji wewnętrznej, spersonalizowane materiały szkoleniowe i szkolenia dla kadry zarządzającej oraz osób, które będą przetwarzały zgłoszenia. Dzięki temu pracownicy będą wiedzieli jak skutecznie wykorzystać kanały komunikacji oraz otrzymają odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z sygnalistami.

Szczegóły związane z ofertą są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce „Sygnaliści”. Zachęcamy do zapoznania się z możliwościami i wyboru optymalnego rozwiązania dla przedsiębiorstwa.

Jak oceniasz ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby podzielić się swoją opinią!