Pakiet Standardowy do obsługi zgłoszeń sygnalistów

0
(0)

Jakie rozwiązanie do przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów sprawdzi się najlepiej w przedsiębiorstwie? Na tak zadane pytanie nie ma prostej odpowiedzi, dlatego w Qualitime opracowaliśmy trzy pakiety, które pozwalają na sprawną obsługę zgłoszeń. Doświadczenie oraz rozmowy z przedsiębiorcami z różnych branż pozwoliły na przygotowanie rozwiązania, które jest domyślnym wyborem dla każdego przedsiębiorstwa, którego dotyczy unijna dyrektywa i polskie przepisy wdrażające.

Pakiet „standardowy” jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z dwóch kanałów komunikacji, wyznaczą jedną, dwie lub trzy osoby w organizacji dedykowane do obsługi sygnalistów, a potencjalni sygnaliści posługują się nie więcej niż pięcioma językami.

Pakiet standardowy zapewnia dostęp do dwóch kanałów komunikacji:

  • portal internetowy tuzglaszam.pl
  • dedykowany email w domenie tuzglaszam.pl

W odniesieniu do portalu internetowego, pakiet zapewni dostęp do systemu zarządzania zgłoszeniami w organizacji, oraz możliwość generowania raportów podsumowujących.

Pakiet zawiera również szereg benefitów, np. dostępne w korzystnej cenie materiały informacyjne, które będzie można wykorzystać w komunikacji wewnętrznej. Nasza oferta dodatkowa obejmuje także spersonalizowane materiały szkoleniowe, szkolenia dla kadry zarządzającej oraz osoby, która będzie przetwarzała zgłoszenia, oraz szkolenia i spotkania z pracownikami, dzięki czemu każda osoba w firmie pozna możliwości wybranego kanału komunikacji.

Szczegóły związane z naszą ofertą zamieściliśmy na naszej stronie internetowej w zakładce „Sygnaliści”. Zachęcamy do zapoznania się z możliwościami i wyboru optymalnego rozwiązania dla przedsiębiorstwa.

Jak oceniasz ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby podzielić się swoją opinią!