Pakiet optymalny do obsługi zgłoszeń sygnalistów
Pisaliśmy już o możliwościach pakietu „niezbędnego” w ofercie Qualitime, dedykowany firmom, które chcą spełnić minimalne założenia związane z potencjalną koniecznością wprowadzenia kanału komunikacji dla sygnalistów. Tym razem przybliżymy pakiet „optymalny”, który został przygotowany z myślą o najbardziej wymagających przedsiębiorcach.
W skład najwyższego pakietu wchodzą między innymi następujące świadczenia:
- dwa kanały komunikacji – portal internetowy oraz email
- nielimitowana liczba osób, które mają dostęp do systemu zarządzania zgłoszeniami
- obsługa kanałów w 17 językach
- własny branding portalu (logo, firmowe kolory)
- możliwość generowania raportów podsumowujących
Dodatkowo w ramach pakietu przedsiębiorstwo otrzymuje w bardzo korzystnej cenie między innymi materiały informacyjne, które będzie można wykorzystać w komunikacji wewnętrznej, spersonalizowane materiały szkoleniowe i szkolenia dla kadry zarządzającej oraz osób, które będą przetwarzały zgłoszenia. Dzięki temu pracownicy będą wiedzieli jak skutecznie wykorzystać kanały komunikacji oraz otrzymają odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z sygnalistami.
Szczegóły związane z ofertą są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce „Sygnaliści”. Zachęcamy do zapoznania się z możliwościami i wyboru optymalnego rozwiązania dla przedsiębiorstwa.