Pakiet Niezbędny do obsługi zgłoszeń sygnalistów
Wkrótce nadejdzie termin, do którego przedsiębiorcy zatrudniający powyżej 250 pracowników powinni wdrożyć kanały komunikacji do zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów.
Na podstawie zebranych w Qualitime doświadczeń przygotowaliśmy trzy pakiety z ofertą na wdrożenie kanałów komunikacji. Dziś omówimy pakiet niezbędny, który jest idealnym rozwiązaniem w przedsiębiorstwach, które zakładają małą liczbę zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości. W pakiecie mamy do wyboru:
- kanał komunikacji (portal lub e-mail)
- trzy wersje językowe (PL, EN, UA)
- elektroniczną obsługę zgłoszeń
- indywidualny adres mailowy
Pakiet niezbędny jest najlepszym wyborem dla przedsiębiorców, którzy spodziewają się maksymalnie czterech zgłoszeń w miesiącu, wystarczy im jedna osoba do obsługi zgłoszeń, a same zgłoszenia mogą być przyjmowane w języku polskim, angielskim i ukraińskim. Jeśli istnieje konieczność rozszerzenia tego zakresu, chętnie przygotujemy indywidualną ofertę.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat pakietów na naszej stronie internetowej – w zakładce „Sygnaliści”.