Pakiet Niezbędny do obsługi zgłoszeń sygnalistów

0
(0)

Wkrótce nadejdzie termin, do którego przedsiębiorcy zatrudniający powyżej 250 pracowników powinni wdrożyć kanały komunikacji do zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów. 

Na podstawie zebranych w Qualitime doświadczeń przygotowaliśmy trzy pakiety z ofertą na wdrożenie kanałów komunikacji. Dziś omówimy pakiet niezbędny, który jest idealnym rozwiązaniem w przedsiębiorstwach, które zakładają małą liczbę zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości. W pakiecie mamy do wyboru:

  • kanał komunikacji (portal lub e-mail)
  • trzy wersje językowe (PL, EN, UA)
  • elektroniczną obsługę zgłoszeń
  • indywidualny adres mailowy

Pakiet niezbędny jest najlepszym wyborem dla przedsiębiorców, którzy spodziewają się maksymalnie czterech zgłoszeń w miesiącu, wystarczy im jedna osoba do obsługi zgłoszeń, a same zgłoszenia mogą być przyjmowane w języku polskim, angielskim i ukraińskim. Jeśli istnieje konieczność rozszerzenia tego zakresu, chętnie przygotujemy indywidualną ofertę.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat pakietów na naszej stronie internetowej – w zakładce „Sygnaliści”.

Jak oceniasz ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby podzielić się swoją opinią!