Aplikacja dla sygnalistów – korzyści ze zgłoszeń

0
(0)

Większości przedsiębiorców sygnaliści oraz ich zgłoszenia kojarzą się wyłącznie pejoratywnie, jako problem – zgłoszenia muszą zostać przyjęte, zarejestrowane, mogą skutkować złą atmosferą wśród pracowników i potencjalną kontrolą (zwłaszcza w przypadku zgłoszeń dokonanych kanałami urzędowymi).
 
Jednak w przypadku, gdy przedsiębiorstwo posiada efektywny system przyjmowania zgłoszeń, sygnaliści mogą przyczynić się do:
✅ usprawnienia procesów w firmie
✅ wyłapania drobnych nieprawidłowości, związanych np. z zaniedbaniem, czy niewiedzą pracowników
✅ wczesnego rozpoznania poważnych problemów, które mogłyby skutkować stratami dla firmy, kontrolą, czy nawet odpowiedzialnością karną
✅ poprawy relacji wśród pracowników, zwłaszcza jeśli firma zadba o widoczność reakcji na zgłoszenia
 
Wdrożenie systemu komunikacji wewnętrznej będzie docelowo obowiązkowe dla wszystkich firm zatrudniających co najmniej 50 osób. Warto odpowiednio wcześniej zadbać o wdrożenie efektywnego systemu obsługi sygnalistów.

Jak oceniasz ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby podzielić się swoją opinią!